Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Iris Lubbe - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen... - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Iris Lubbe - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Iris

26 September 2014 | Nederland, Gieten

Hoi allemaal!

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zo ver... Heel gek, zolang geleden ben ik begonnen met het regelen van deze reis maar pas nu begint het een beetje tot me door te dringen dat het niet alleen om het regelen ging maar dat ik ook daadwerkelijk wegga. Ik ben ingecheckt, ik heb zelfs zojuist op de valreep nog een reisverzekering afgesloten (misschien toch wel handig als ik echt ga) en nu moet ik alleen nog even deze dag en morgenochtend doorkomen zonder al te veel huilbuien en paniekmomentjes.
Op deze blog hoop ik, als het internet het toelaat, zo nu en dan eens een update te plaatsen van mijn reis omdat het onmogelijk is om iedereen apart overal over te berichten. En natuurlijk hoor ik ook graag van jullie per mail/whatsapp/sms/skype/brief/postduif.
Voor de liefhebbers dus nog even mijn adres:
Ik ga wonen in Guesthouse Fanna, Prinsessestraat 31 in Paramaribo (postcodes doen ze niet aan).

Nou, iedereen tot contacts dan maar weer en ik zal mijn best doen snel weer wat van me te laten horen!

Liefs,
Iris